Kam pelje medijska pot?
* Ali mediji potrebujejo novo definicijo? *, * Kakšna bo prihodnost medijske industrije? *, * Kakšna je vloga in prihodnost skupnostnih medijev?*
VIDEO PRENOS V ŽIVO (8.12.09 ob 17.00) na http://www.studio12.tv
Facebook >>
Twitter >>
Mediji in medijska industrija sta že nekaj časa v krizi, ki pa ni toliko kriza poslovnega modela, ampak predvsem kriza množičnega komuniciranja. Industrija, ki je leta služila interesom lastnikov in plačnikov (oglaševalcev), nima več posluha za interese državljanov.
Naj se mediji preoblikujejo v neprofitne organizacije, kar bi jih lahko osvobodilo iz primeža služenju lastnikom (in dobičku) in vrnilo k njihovi primarni nalogi – služenju interesom državljanov in državljank?
Ali so odgovor na medijsko krizo t.i. skupnostni mediji, ki nastajajo iz nevladnih organizacij in lokalnih skupnosti ter predstavljajo nove oblike javne komunikacije?
Sodelovali bodo:
• Sandra Bašič-Hrvatin – Fakulteta za humanistične študije v Kopru
• Brankica Petković – Mirovni inštitut, Media watch
• Mojca Planšak – ustanoviteljica in svetnica Evropskega foruma skupnostnih medijev (www.cmfe.eu)
• Vasja Jager – novinar Večera in prejemnik novinarske nagrade Društva novinarjev Slovenije 2008
• Zoran Mihajlović, odgovorni urednik TV medija Studio 12 ter dolgoletni samostojni novinar in publicist.