Je tudi vas kdaj zamikalo, da bi zaradi prenasičenosti z vsemi mogočimi podatki prenehali uporabljati telefon, mail, facebook, TV, radio … To bi bil zagotovo pravi počitek z veliko zunanjega in notranjega miru. Marsikdo neštetokrat na dan preverja mail, sms sporočila, klice. Tudi na internetnih portalih nenehno preverja, ali je kaj novega, ob tem, da večkrat na dan gleda ali posluša tudi poročila. Res gre za velikanske količine informacij, s katerimi se vsakodnevno srečujemo. Morda bi bilo brez teh naprav komu tudi dolgčas. A za marsikoga bi bil v današnjem tempu le-ta pravi blagoslov.
Srečujemo se torej s takšno količino informacij, ki jo je nemogoče predelati, kaj šele ustrezno ovrednotiti in povezati s svojim življenjem. Če ob zgoraj naštetih vsakodnevnih elektronskih pripomočkih dodamo še nenehno bombardiranje z reklamami – ob cestah, na avtobusu in vlaku, celo v parkih in šolah – je vsega resnično preveč. Danes smo priča absurdni situaciji, ko celo mediji povzemajo drug drugega, ne da bi kritično presodili in ovrednotili določene novice. Pogosto nimajo časa, da bi novice preverili, se poglobili vanje, jih ocenili … Novica mora čim prej naprej, v eter. Dober primer površnosti je novica o leteči rolki, o kateri so mediji pred kratkim pisali.
Ker smo del informacijske družbe, se reki nepotrebnih informacij ne da čisto izmakniti. Vse bolj pa je jasno, da čas, v katerem živimo, zahteva premišljeno izbiro vsebin, ki jim bomo posvetili svojo pozornost. Na koncu koncev je naš čas dragocen. A za to je treba biti aktiven v odnosu do informacij. Najprej je dobro zmanjšati količino informacij, ki prihajajo do nas. Predvsem v domačem okolju se da napraviti marsikaj. Drugo, še bolj pomembno, pa je razviti aktiven odnos do tega, kar vidimo, preberemo ali slišimo. Če smo pasivni do vsebin, ki prihajajo do nas, smo dejansko podvrženi vplivu najglasnejših, najbolj kričečih in najbolj nasilnih informacij ter reklam. Tega se vsi, ki se ukvarjajo s takšnim ali drugačnim oglaševanjem vsebin, zelo dobro zavedajo.
Kritičen odnos do informacij in poglobljen odnos do vsebin danes še ni v trendu. Bo pa glede na gromozansko količino informacij, s katero se srečujemo, zelo kmalu postal nuja. In to bo marsikaj spremenilo na področju informiranja