Mreža NVO – VID: Crowdsourcing
Crowdsourcing je vrsta aktivnosti, ki povezuje anonimno množico ljudi, ki se prostovoljno vključi v reševanje nekega izziva, s čimer združimo pester nabor znanja, izkušenj, talentov in idej ter dosežemo dolgoročno korist za celotno skupnost. V ospredju je torej ideja, da lahko kolektivna inteligenca doseže več kot individualna.
Fenomen, ki največkrat poteka preko spleta, v slovenskem jeziku opisujemo z besednimi zvezami: množično zunanje izvajanje, moč oz. znanje množic, množicanje, in podobno. Najbolj znani primeri crowdsourcinga so Wikipedia, iStockphoto, Linux in Threadless.
O crowdsourcingu so spregovorili:
– Eva Matjaž (Kreativni center Poligon)
– Tanja Aitamurto (Brown Inštitut za medijske inovacije na Univerzi Stanford)
– Darka Podmenik (Inštitut za razvojne in strateške analize (IRSA))
– Anže Kokot (Zavod ZMAG)
– Marina Markežič (Zavod ZMAG)
– Matija Milkovič Biloslav (start-up produkt SWICH, Zavod ZMAG)
– Ana Kandare (Zavod Radio Študent)
Oddaja Crowdsourcing je del cikla video oddaj na temo informacijske družbe, s katerimi želimo v Mreži NVO – VID na razumljiv in zanimiv način informirati, ozaveščati javnost o aktualnih izzivih in problemih na področju informacijske družbe, ki so neposredno povezani z vsakdanjim življenjem ljudi.
Produkcija: PiNA
Več o Mreži NVO – VID:
http://informacijska-druzba.org
https://www.facebook.com/NVO.VID