Mreža NVO – VID: Crowdsourcing

Crowdsourcing je vrsta aktivnosti, ki povezuje anonimno množico ljudi, ki se prostovoljno vključi v reševanje nekega izziva, s čimer združimo pester nabor znanja, izkušenj, talentov in idej ter dosežemo dolgoročno korist za celotno skupnost. V ospredju je torej ideja, da lahko kolektivna inteligenca doseže več kot individualna.

Fenomen, ki največkrat poteka preko spleta, v slovenskem jeziku opisujemo z besednimi zvezami: množično zunanje izvajanje, moč oz. znanje množic, množicanje, in podobno. Najbolj znani primeri crowdsourcinga so Wikipedia, iStockphoto, Linux in Threadless.

O crowdsourcingu so spregovorili:

– Eva Matjaž (Kreativni center Poligon)
– Tanja Aitamurto (Brown Inštitut za medijske inovacije na Univerzi Stanford)
– Darka Podmenik (Inštitut za razvojne in strateške analize (IRSA))
– Anže Kokot (Zavod ZMAG)
– Marina Markežič (Zavod ZMAG)
– Matija Milkovič Biloslav (start-up produkt SWICH, Zavod ZMAG)
– Ana Kandare (Zavod Radio Študent)

Oddaja Crowdsourcing je del cikla video oddaj na temo informacijske družbe, s katerimi želimo v Mreži NVO – VID na razumljiv in zanimiv način informirati, ozaveščati javnost o aktualnih izzivih in problemih na področju informacijske družbe, ki so neposredno povezani z vsakdanjim življenjem ljudi.

Produkcija: PiNA

Več o Mreži NVO – VID:
http://informacijska-druzba.org
https://www.facebook.com/NVO.VID

Kategorije: Človek in družba

Za komentiranje lahko uporabljate naslednje HTML oznake: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>