Uveljavljanje državljanske volje s pomočjo Facebook-a – Matej Špehar

Uporabniki družbenih omrežij, kot sta Facebook in Twitter, v Sloveniji nimajo zares prave strategije in znanja kako uporabiti njihov potencial. Omrežja v glavnem uporabljamo za lastno promocijo in hvaljenje, velik manjko pa je na področju povezovanja in interakcije. Še posebej s strani institucij, ki bi lahko družbene medije uporabljala za zajemanje povratnih informacij, merjenje utripa med ljudmi in sporočanje pomembnih stvari. Ključno vprašanje naše spletne komunikacije ostaja: “Kaj želimo povedati ljudem?” in ključni izziv: “Ali sploh vemo s kom se pogovarjamo na drugi strani?”. O (ne)moči in možnostih aktivnega državljanstva na družbenih omrežjih (v sklopu projekta “Z e-participacijo so vključujoče Evrope”, smo se pogovarjali z Matejem Špeharjem.

Kategorije: Človek in družba

Za komentiranje lahko uporabljate naslednje HTML oznake: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>